Hoeveel bereik, traffic en conversie genereer jij met jouw website?
Levert jouw website het maximale op aan klantbereik en interactie? En wil je weten hoe de website het behalen van jouw doelstelling kan versterken?
Meer traffic, meer conversie, meer optimalisatie, SEO vriendelijke content. Leuk he al die termen waarmee je wordt doodgegooid, maar wat betekent dit nu eigenlijk? En nog belangrijker: wat levert het jou op als je dit doorvoert op jouw website? Meer bezoekers, meer klantbereik, meer klanten?
Alles is meetbaar. Dat vind ik nu juist zo mooi aan de wereld anno nu. Dus de antwoorden op deze vragen ook. Mits je ervoor zorgt dat jouw website aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Webscan
Met een webscan check ik in welke mate een website voldoet aan de huidige standaarden, welke quickwins er zijn en welke optimalisatieslag je kunt doorvoeren in structuur, functionaliteiten en content op de korte en langere termijn. Voor meer verkeer naar je website en meer interactie op je website.
Centrale vraag:
Hoe kan de website het behalen van jouw doelstelling realiseren?
Denk hierbij aan:
– de indeling: logica menu, aantrekkelijke verhouding tekst en beeld
– de functionaliteiten
– de teksten: leesbaarheid, taalgebruik, begrijpelijkheid, geënt op de doelgroep en gewenste conversie
– tone of voice consistancy. (Sluit deze aan op doelgroep?))
– kleine, technische zaken als contactinformatie, links, werkende contenttools e.d..
– constructieve inzet van call to actions
– vindbaarheid in Google, dus SEO (het integreren van de juiste zoektermen op de juiste plek).
Voor de Webscan hanteer ik een vaste prijs: € 149 (ex BTW). Oplevering binnen 48 uur.