Wanneer: 12 december 2023

Tijdstip: van 10 – 15 uur

Locatie: Urmond

Investering: € 49

‘Ik moet nu echt iets gaan doen want anders kan ik het wel vergeten. Ik moet nieuwe opdrachten krijgen, anders gaat het mis. Werkt dat social media echt wel? Als ik het doe, hoop ik wel dat het snel resultaat oplevert. Het zou mooi zijn als er na 3 posts wel iets gebeurt. En misschien nog even mijn homepage updaten. Moet ook nodig gebeuren. Waarom is het trouwens zo lastig om reviews van mensen te krijgen? Ik bel liever, want online marketing en berichten sturen past niet bij mij. Dat gedoe met teksten verzinnen enzo, ik zie er tegenop en ben bang dat ik het niet kan, het niet snap, niet volhoud, het niet werkt voor mij. Laat staan videomarketing. Ben bang wat anderen van mij vinden als ik me onderscheid in wat ik deel op mijn website of in een social bericht. Wil het graag heel goed doen en controle houden over het proces. Wat nu als ik een nare reactie krijg of als mensen denken; heb je haar weer met haar berichten? Als ik weer eenmaal lekker bezig ben voor een klant, denk ik niet eens aan iets doen met marketing. Ik zie er als een beer tegenop om ermee aan de slag te moeten. Vind er niks aan. Hoe kan dit leuker worden voor me zodat ik er niet steeds op vastloop? Ik zal er ten slotte toch iets mee moeten, vrees ik.’

Herkenbaar?

Heb jij ook een haat-liefde verhouding met het updaten van je website en het frequent posten op social media? En geef je hier pas een slinger aan als er geen nieuwe opdracht in het verschiet ligt of tegen de tijd dat je klantportefeuille wel een boost kan gebruiken? En zou je ook graag willen leren hoe je jouw online acquisitie doelgericht, consistent en met focus kan inzetten voor meer klantbereik?

.

.

80% Van de ondernemers is geen fan van online marketing. Vroeger lieten we een vormgever onze flyer maken, nu kunnen we dat zelf doen. Maar het kost veel tijd om alles uit te zoeken. Het wordt ook steeds moeilijker om op te vallen met je content. Als je af en toe iets publiceert zonder een duidelijk doel, werkt het niet zoals je wilt. Dit is ontmoedigend voor jou en je doelgroep. Hoewel marketing misschien niet je favoriete bezigheid is, zijn er dingen die je zelf kunt doen omdat niemand anders jouw unieke verhaal kan vertellen. Ik help je met deze training graag op weg jouw online acquisitie neer te zetten als doeltreffende communicatietool. Op zo’n manier dat marketing leuk wordt. Ook voor jou!

.

Doorbreek je weerstand en pak dat online podium! Ontdek hoe je jouw doelgroep kunt raken zodat ze AAN gaan voor jou. En dat op een leuke manier die moeiteloos kan gaan.

.

.

Wat zorgt er nu voor dat jouw doelgroep met jóu aan de slag wil?

Om klanten terug te laten keren, is het nodig om andere keuzes te maken, met name op het gebied van communicatie. Het is belangrijk om je boodschap op een unieke manier te verpakken en consistent te zijn. Alleen dan kun je impact maken en stappen zetten die voor je werken. Deze training biedt inzichten en een heldere aanpak om je hierbij te helpen, zodat je er ook plezier in krijgt.

.

“Weet wat er leeft bij jouw doelgroep”

.

.

Over de training

In deze training leer ik jou als zzp’er/mkb’er of communicatiemedewerker, de tools en tactieken die je nodig hebt voor effectieve wervende content voor het verhogen van je online zichtbaarheid. De focus ligt op het consistent bereiken van jouw doelgroep en het aantrekken van potentiële klanten via kei krachtige content. Het doel is om de juiste snaar te raken bij jouw doelgroep en hen te motiveren om contact met jou op te nemen. Met de juiste aanpak volgt het succes vanzelf.

Dat begint met communicatie. En hoe kan dat beter dan op jouw unieke eigen wijze? Ik zeg doen! Laat je inspireren, aanmoedigen, stimuleren, motiveren en activeren tijdens een inspirerende training met gelijkgestemde ondernemers.

In deze 3 uur ontdek je

    • Hoe je jouw podium gaat pakken op een manier die goed voelt voor jou

    • Het je (nog meer) gaat ‘spreken’ in de behoeftetaal van jouw doelgroep

    • Hoe je doelgericht publiceert op social (en niet willekeurig)

    • Hoe je jouw boodschap verpakt om jouw doelgroep echt te raken

    • Hoe je Call to actions maakt en effectief inzet

  •  

  •  

.

 

Praktische info

Datum: dinsdagavond 12 december 2023

Van: 19.00 tot 22.00 uur

Locatie: Urmond

Totale investering: € 49

Max. groepsgrootte: 10 personen

 

We gaan aan de slag met:

    • Onderzoeken hoe jij moeiteloos jouw online podium pakt

    • Impact creëren via klantbeleving (jouw meerwaarde)

    • De magie ontdekken van emotionele storytelling

    • Jouw klanten inzetten als online ambassadeurs

 

Opbrengst na deze training:

  1. Een duidelijke focus en aanpak gericht op wat jouw klanten belangrijk vinden.
  2. De nummer 1 reden waarom uit je comfortzone stappen tot meerwaarde leidt.
  3. Inzicht in effectieve contentmarketing tools om klanten te raken, te boeien en met je te verbinden. 
  4. Helder zicht op jouw meerwaarde die je bestaande klanten biedt en deze actief in te zetten in je online acquisitie.
  5. Richtinggevers om jouw doelgroep te benaderen op jouw eigen wijze.
  6. Een hele waardevolle dag met gelijkgestemde ondernemers.
  7. Zin en inspiratie om dagelijks met je marketing aan de slag te gaan.

.

IK BEN ERBIJ, LET’S GO!

.

Alvast kennismaken met mij. Bekijk dan deze impressie met een stap uit de Mini-cursus: ‘In 5 stappen naar meer online zichtbaarheid:

.

“Klanten die met mij werken, willen weten hoe ze hun doelgroep kunnen raken en aan zich kunnen verbinden. Dit begint met jouw communicatie. ALTIJD! Hoe, wanneer en met welke boodschap jij jouw podium pakt, is allesbepalend in welke mate jij jouw doelgroep warm krijgt. En dan zodanig dat deze AAN gaat staan voor jou, meer willen weten over jou. Gaan ze dan ook nog eens geloven dat jij hen ECHT kunt helpen, dan volgt er vertrouwen en vanuit vertrouwen de JA, IK WIL.”

.

Over Bianca

Bianca heeft vanaf 2007 haar eigen communicatiebureau en heeft zich vanaf 2010 verdiept in de kracht van online communicatie en contentmarketing. Inmiddels helpt ze zzp-ers, mkb-ers en communicatiemedewerkers om zich hierin te bekwamen en consistent hun podium te pakken. Met als doel hun doelgroep te bereiken, te raken, te boeien en met zich te verbinden. Voor de korte en langere termijn.