1. De magie van storytelling – eendaagse training

Wil jij dat jouw boodschap binnenkomt bij jouw doelgroep, dat deze beklijft en wat in gang zet? Wil je je boodschap helder en overtuigend kunnen brengen zonder dat het op lesgeven lijkt? Wil je dat anderen je boodschap met hetzelfde gemak en enthousiasme kunnen herhalen en kunnen doorvertellen? Bijvoorbeeld aan de verjaardagtafel? Waarin ze dan refereren aan jou?

Dan sluit deze training naadloos aan op jouw ambities. Mensen vertellen elkaar sinds jaar en dag verhalen om ideeën en visies over te brengen. Deze verhalen zijn al aanwezig in jou en in jouw bedrijf. Het is jouw avontuur om deze te herontdekken, deze goed te verwoorden en vervolgens aantrekkelijk te vertellen zodat ze jouw boodschap versterken. In deze waardevolle training leer je hoe je de juiste verhalen gaat vinden die interessant zijn voor het bereiken en aanzetten van jouw doelgroep kunt vinden, . Ook ga je ontdekken hoe je deze pakkend kunt vertellen en kunt verspreiden.

Onderwerpen:

Wat is jouw verhaal?
Aan de slag met kernwoorden
Hoe maak je jouw verhaal interessant?
Hoe breng je jouw story over de buhne?
Hoe creëer je steeds weer kleine stories over actuele thema’s?


2. Waardevolle webinars – eendaagse training

  • Wil jij jouw doelgroep enthousiasmeren vanuit jouw kennis en kunde?
  • Wil je een effectieve aanpak voor het laten groeien van jouw business?
  • Wil je meer impact maken bij je klanten en meer betekenen voor je klanten?

Dan is het regelmatig aanbieden van een webinar een waardevol ingrediënt binnen jouw marketingstrategie.

Waarom?

Een webinar biedt je de gelegenheid om jouw expertise te laten ervaren. Je pakt jouw podium door het delen van jouw kennis en ervaring. Doe je dit op een manier waardoor je jouw deelnemers weet te enthousiasmeren, weet te inspireren of weet te raken, dan kun je hier actief op inzetten met een aanbod tijdens jouw webinar voor meer engagement. Hoe je dat doet, vertel ik je in deze ééndaagse training.

3. Masterclass – De kracht van klantbeleving ‘Raak je doelgroep!’

Wat zorgt voor plusbeleving bij jou doelgroep waardoor ze warmlopen voor jou en over jouw aanbod gaan praten? Wat is de taal van jouw ideale klant? Hoe bereik je jouw doelgroep en zorg je ervoor dat je hun aandacht vangt? Hoe maak je het verschil met jouw concurrent en zorg je ervoor dat blije klanten jouw ambassadeurs worden?

Simpel: Door ze te raken.

Alles gaat tenslotte om beleving. Beleving is emotie, beleving geeft een gevoel. Beleving zorgt ervoor dat mensen gaan openstaan voor iets wat hen een goed gevoel geeft, wat hun ‘pijn’ verlicht of waarvan ze deel willen uitmaken. Beleving van je doelgroep naar een plusniveau brengen is geen hogere wiskunde. Wel is het handig om te weten wat effectief is en wat tijdverspilling.

Tijdens deze eendaagse Masterclass ga ik hier dieper op in zodat jij inzicht krijgt in het bereiken van jouw doelgroep.

4. Aan de slag met contentmarketing

Tijdens deze eendaagse training ga je ontdekken welke vormen van contentmarketing het beste passen bij jou. Gaan we aan de slag met het creëren van een effectieve klantreis en leer je hoe je content crossmediaal kunt inzetten voor het beste resultaat. Ook ontvang je waardevolle tools die je direct kunt inzetten om je mailinglijst te laten groeien. Met als doelen meer traffic naar en conversie op jouw website, meer interactie met jouw doelgroep en daardoor meer klanten.

Wat je ontdekt tijdens deze training:

  • Wat contentmarketing zo krachtig maakt.
  • Wat is jouw verhaal? Met welke vragen zit jouw publiek? Hoe maak je sterke titels?
  • Hoe zet je deze onderwerpen om tot boeiende content?
  • Hoe maak je steeds weer de keuze tussen video, audio of tekst?
  • Waar voldoet een goede blogpost aan?Wat zijn
  • Hoe maak je een treffende weggever?

Hierna kun je:

  • Aan de slag met het effectief verspreiden van content onder je doelgroepen.
  • Achterhalen wat de informatie/interactie behoefte is van jouw doelgroep
  • Jouw contentdoelstellingen formuleren
  • Een klantreis opzetten
  • Aan de slag met e-mailmarketing
  • Een contentmatrix bouwen