3 Waardevolle tips geef ik je sowieso!
Ik geef de voorkeur aan persoonlijk kennismaken. Met een koffietje, theetje elkaar leren kennen en ervaren of het klikt. En voelt het goed, dan bespreken we samen welke meerwaarde ik mogelijk kan bieden in de online klantcommunicatie voor jouw bedrijf.
Omdat ik vooraf de website en socials bekijk, kom ik zeker met 3 constructieve tips tijdens onze kennismaking. Geheel vrijblijvend, maar wel om te laten zien dat ik weet waar ik over praat. Ik adviseer mijn klanten om hun podium te pakken, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Interesse? Laat het me weten en dan plannen we snel wat in! Graag tot ziens.
‘Mijn’ opdrachtgevers
Vanaf 2006 werkte ik standby voor de ouderenzorg, jeugdzorg, het waterschap, Rijkswaterstaat, het onderwijs, bouwbedrijven, telecomorganisaties, woningcorporaties en diverse gemeentelijke instanties. Naast deze sectoren bied ik ook ondersteuning aan zzp en mkb. Deze afwisseling maakt het heel dynamisch. Steeds een ander speelveld. Heel leuk vind ik dat!
Klanten ervaren mijn advies en ondersteuning als constructief en vinden mij daadkrachtig, communicatief, inventief en betrokken. Ze waarderen mijn vermogen tot prioriteren, relativeren en anticiperen. En ook mijn mensgerichte aanpak om bijvoorbeeld neuzen dezelfde kant op te krijgen.
Lees op mijn Linkedinprofiel (recommendations) hoe opdrachtgevers het samenwerken met mij (hebben) ervaren.