• Wil jij jouw doelgroep enthousiasmeren vanuit jouw kennis en kunde?
  • Wil je een effectieve aanpak voor het laten groeien van jouw business?
  • Wil je meer impact maken bij je klanten en meer betekenen voor je klanten?

Dan is het regelmatig aanbieden van een webinar een waardevolle tool binnen jouw contentmarketing.

Één ding is zeker. Webinars leveren klanten op. ALTIJD!

“Ik heb de afgelopen twee jaar regelmatig webinars gegeven. Ik vond het een behoorlijke drempel, maar na een paar keer kreeg ik de smaak te pakken en kwam ik in een fijne vibe. Dat zorgde voor zin en zelfvertrouwen. En dat voelen de deelnemers. Dat kreeg ik ook terug in de reviews. Ik heb er veel van geleerd en mijn deelnemers ook. Behalve dat, heeft het me ook veel nieuwe klanten opgeleverd voor mijn online trainingen. En zijn mijn boekverkopen hierdoor behoorlijk gestegen.”

Tijdens deze training ontdek je:

  • De 4 bouwstenen voor een succesvol webinar
  • Hoe je al snel kunt connecten met de deelnemers
  • Jouw story om deelnemers te inspireren
  • Hoe je jouw webinar compact en interessant houdt zodat deelnemers blijven
  • Hoe je mogelijk bezwaren ombuigt naar verkopen
  • Belangrijke do’s and don’ts
  • De opties die je kunt inzetten als follow up

Hierna kun je:

  • Een boeiende story bouwen om deelnemers op te warmen
  • Op natuurlijke wijze je pitch inbouwen
  • Met deelnemers in verbinding komen
  • Deelnemers aanzetten tot interactie
  • Van je deelnemers je vaandeldragers maken
  • Controle over je stem houden zodat het prettig luisteren is naar je
  • Deelnemers blijvend boeien
  • Voorkomen dat mensen voortijdig afhaken
  • Deelnemers aanzetten tot een vervolgstap
  • Een follow up tool inzetten om contact te blijven houden met de deelnemers

Opbrengst

Een goed gevulde gereedschapskist vol nieuwe kennis, vaardigheden en inzichten die je doeltreffend kunt inzetten om in verbinding te komen met jouw doelgroep en deze aan te zetten tot de gewenste interactie.

Persoonlijke aandacht

Deze training gaat best snel. Er is veel te vertellen, veel te doen. Daardoor ligt het tempo tamelijk hoog. Daarom houden we de groepen klein: ongeveer 6 tot 10 personen max. De deelnemers komen uit allerlei bedrijven en organisaties, van zorg en overheid tot het bedrijfsleven. Die veelzijdigheid zorgt ervoor dat je veel van elkaar kunt leren.

Investering

€ 79 exclusief 21% BTW en inclusief koffie, thee en lunch Betaling factuur vindt plaats voorafgaand aan de training.

Trainer

Bianca van Roshum verzorgt deze eendaagse training. Bianca heeft veel ervaring met het geven van webinars op het gebied van persoonlijke communicatie.

‘Mijn ervaring is dat je er naast een fysieke training bijna geen betere manier is om zo direct in verbinding te komen met je doelgroep dan via een webinar. Er is zoveel ruimte voor persoonlijk contact. Er is ruimte voor vragen. Dit laatste geldt voor de deelnemer richting trainer maar net zo goed andersom. Het geeft de trainer ook de kans om meer over de pijnpunten en behoeften van de doelgroep te ontdekken. Simpelweg door het stellen van goede vragen. Dubbele winst dus!’