Wil jij dat jouw boodschap binnenkomt bij jouw doelgroep, dat deze beklijft en wat in gang zet? Wil je je boodschap helder en overtuigend kunnen brengen zonder dat het op lesgeven lijkt? Wil je dat anderen je boodschap met hetzelfde gemak en enthousiasme kunnen herhalen en kunnen doorvertellen? Bijvoorbeeld aan de verjaardagtafel? Waarin ze dan refereren aan jou?
Dan sluit deze training naadloos aan op jouw ambities. Mensen vertellen elkaar sinds jaar en dag verhalen om ideeën en visies over te brengen. Deze verhalen zijn al aanwezig in jou en in jouw bedrijf. Het is jouw avontuur om deze te herontdekken, deze goed te verwoorden en vervolgens aantrekkelijk te vertellen zodat ze jouw boodschap versterken. In deze waardevolle training leer je hoe je de juiste verhalen gaat vinden die interessant zijn voor het bereiken en aanzetten van jouw doelgroep. Ook ga je ontdekken hoe je deze pakkend kunt verwoorden en verspreiden.
Volg deze Storywriting training en je krijgt op een sprankelende manier alle tools aangereikt om geïnspireerd en doelgericht aan de slag te kunnen met storywriting en optimaal resultaat te boeken. Wat is het precies en wat kun je ermee? Je leert welke elementen een goed verhaal bevat en welke verteltechnieken er zijn. Hoe je thema’s kunt koppelen aan een persoonlijk verhaal, waardoor het verhaal zakelijk inzetbaar wordt. Je krijgt handvatten waarmee je jouw verhaal meer kleur, geur en smaak geeft. Voor een optimale beleving bij jouw doelgroep. Want dat is het hoogste doel.
Wat je ontdekt tijdens deze training:
- Wat is de rode draad in jouw verhaal?
- Aan de slag met kernwoorden
- Hoe maak je jouw verhaal interessant?
- Hoe breng je jouw story over de bühne?
- Hoe creëer je steeds weer kleine story’s over actuele thema’s?
Hierna kun je:
- Een boeiende story bouwen om deelnemers op te warmen
- Op natuurlijke wijze je pitch inbouwen
- Met deelnemers in verbinding komen
- Deelnemers aanzetten tot interactie
- Van je deelnemers je vaandeldragers maken
- Controle over je stem houden zodat het prettig luisteren is naar je
- Deelnemers blijvend boeien
- Voorkomen dat mensen voortijdig afhaken
- Deelnemers aanzetten tot een vervolgstap
- Een follow up tool inzetten om contact te blijven houden met de deelnemers
Opbrengst
Een goed gevulde gereedschapskist vol nieuwe kennis, vaardigheden en inzichten die je doeltreffend kunt inzetten om in verbinding te komen met jouw doelgroep en deze aan te zetten tot de gewenste interactie.
Persoonlijke aandacht
Deze training gaat best snel. Er is veel te vertellen, veel te doen. Daardoor ligt het tempo tamelijk hoog. Daarom houden we de groepen klein: ongeveer 6 tot 10 personen max. De deelnemers komen uit allerlei bedrijven en organisaties, van zorg en overheid tot het bedrijfsleven. Die veelzijdigheid zorgt ervoor dat je veel van elkaar kunt leren.
Investering
€ 79 exclusief 21% BTW en inclusief koffie, thee en lunch Betaling factuur vindt plaats voorafgaand aan de training.
Trainer
Bianca van Roshum verzorgt deze eendaagse training. Bianca heeft veel ervaring met het geven van webinars op het gebied van persoonlijke communicatie.

Kun jij je nog herinneren welke leerkracht je vroeger het leukste vond? Ik wel! Ik vond de lessen waarin verhalen verteld werden, het leukste. Die verhalen weet ik nu nog, die bleven hangen. Juist omdat de leerkracht deze met zoveel passie en enthousiasme vertelde. En dat is waar het bij storytelling en storywriting om gaat. Het verhaal laten beleven met punten van herkenning. De doelgroep zich laten inleven in jouw verhaal, jouw verhaal laten beleven is de meest krachtige tool die er is binnen contentcreatie. Daarmee verbind je hen aan jou of jouw organisatie.