Ik ben Bianca van Roshum, ondernemer sinds 2007 en moeder van twee tieners. Pionieren, mezelf ontwikkelen en mijn klanten inspireren en verder helpen, dat is waar ik energie van krijg! En dat staat dus ook centraal in alles wat ik doe. Ondernemen is mijn tweede natuur en dit doe ik in een vakgebied waarin ik het meest warm voor loop: online acquisitie via wervende content.

.

Wil je een waardevolle klantbeleving creëren met jouw online kanalen en content die leidt tot terugkerende klanten, klanten die meer willen en jouw bedrijf positief aanbevelen? Dat is precies waar Standby voor staat. Jouw klantcommunicatie skills versterken zodat jouw klanten (nog) meer plusbeleving gaan ervaren. Alles gaat tenslotte om beleving. Beleving is emotie, beleving geeft een gevoel. Beleving zorgt ervoor dat mensen gaan openstaan voor iets wat hen een goed gevoel geeft, wat hun ‘pijn’ verlicht of waarvan ze deel willen uitmaken. Je content optimaliseren om de beleving van je doelgroep naar een plusniveau te brengen is geen hogere wiskunde. Wel is het handig om te weten wat effectief is en wat tijdverspilling.

Daarmee help ik je graag.

De meeste mensen zijn blij met het dichtklappen van de laptop. Ik geniet van dat momentje ‘s morgens dat ik de geur van mijn versgemalen koffie opsnuif en de laptop openklap. Soms vergeet ik de tijd en klap ik deze pas weer in de late uurtjes dicht. Heerlijk vind ik het om bezig te zijn voor mijn klanten. Bijvoorbeeld met het creëren, coördineren en het optimaliseren van hun website. En bijbehorende content. Te ontdekken hoe ik de site toegankelijker, gestructureerder en effectiever kan maken. Te testen wat wel werkt, niet werkt, beter kan, anders kan. Met als primaire focus: contentoptimalisatie. Met andere woorden: de content (nog) aantrekkelijker maken voor en beter afstemmen op de doelgroep.

Wat feiten op een rij:

  • Moeder van 2 tieners en Joy, onze waakhond;-)
  • Gek op snickers, sneakers en buiten zijn
  • In 2001 volledig vrijwillig naar Zuid-Limburg geëmigreerd
  • Inmiddels volledig ingeburgerd op het dialect spreken na (sorry)
  • Pionierder pur sang
  • Laptoplifestyle
  • Inspirator
  • Podiumdier
  • Houd van buiten zijn, lekker eten en verwendagjes sauna
  • Sinds 2007 ondernemer
  • Sinds 1993 actief in marketing/communicatie
  • Vanaf 2015 verdiepingsslag in contentmarketing
  • Vanaf 2019 verdiepingsslag in online acquisitie

Wat ik zo leuk vind aan mijn werk?

Mijn kennis en ervaring inzetten om de online klantcommunicatie van mijn opdrachtgevers te optimaliseren. Zodat zij er (nog) blijer van worden en ook ervaren welk positief effect dit heeft op hun doelgroep.

Al van jongs af werd ik geboeid door de wijze waarop er met klanten wordt gecommuniceerd. Of dat nu was bij de bakker, in een restaurant of tijdens een middagje zwembad. Ik dacht erover na welke beleving ik kreeg bij hoe er met mij omgegaan werd. En die fascinatie is eigenlijk nooit meer weggegaan. Niet zo gek natuurlijk dat ik uiteindelijk mijn NIMA marketing opleiding ben gaan doen en ik op mijn 23e een volmondig JA zei tegen een functie op de marketingafdeling bij een verzekeringsmaatschappij. Toen is het allemaal begonnen. Inmiddels werk ik vanaf 2007 als zelfstandig ondernemer en bekrachtig ik mijn klanten in het raken van hun doelgroep via online acquireren.

Joycademy, nog een passieproject

Naast mijn ambitie om klanten te helpen hun online klantcommunicatie zo effectief mogelijk in te zetten, vind ik het ontzettend leuk om mensen te versterken in hun spreekkracht. Dit doe ik via mijn boeken, trainingen en soms via 1 op 1 coaching.

.

.

Meer informatie hierover vind je op https://joycademy.nl/.