13 juni 2023 (van 9.30 - 16.00 u - Training Klantcommunicatie - Pitboel theater Sittard

Het gaat er in eerste instantie niet om wat jij kunt, wel om wie jou ‘kent’. En wat je doet. Wat je biedt. Te weten waarvoor ze bij jou moeten zijn. En wat jij ze kunt bieden qua oplossing, ervaring.Ā En dat je geloofwaardig bent. Niet zo overkomt maar het oprecht bent. Zodat jouw doelgroep gaat geloven dat jij hen kunt helpen. Meer willen weten over jou. En geboeid zijn door wat jij vertelt, geraakt worden door wat jij zegt. Zo willen ze zich verbinden met jou. En willen ze klant worden van jou.

Dit alles begint bij jouw manier van communiceren. ALTIJD! Jouw manier van communiceren bepaalt of ik jou interessant vindt om te volgen, of ik jou geloof, vertrouw en voor jouw aanbod wil betalen.

Ik ben gek op allerlei soorten gebak. Weet alle plekjes zo te benoemen waar ik heb zitten smullen. Tot aan Alicante toe šŸ˜ . Eten is beleving, beleving is emotie. Hoe laat jij jouw doelgroep beleven dat ze bij jou moeten zijn? Dat jij dat gebakje bent waar zij hun vingers bij aflikken? Waar ze meer van willen, waar ze geen NEE tegen willen zeggen. Klanten die moeiteloos bij je terug komen, omdat ze weten dat jij die ervaring of oplossing biedt, die zij zichzelf gunnen.

Wil jij boeien, raken en verbinden? Dan biedt deze training je de inzichten en handvatten die je nodig hebt.

Wat is het?

Deze training is een dynamisch event voor het creĆ«ren van (meer) plezier en groei in jouw klantcommunicatie. Tijdens deze training deel ik mijn gedachtegoed over de waarde van klantbeleving en hoe je deze kunt inzetten met jouw klantcommunicatie. Waarbij jouw unieke eigen wijze centraal staat. In plaats van allerlei marketingtrucjes en – strategieĆ«n. Een inspirerende dag met volle focus op jezelf om inzicht en handvatten te krijgen voor het creĆ«ren van meer impact bij jouw doelgroep vanuit het gedachtegoed ‘boeien, raken en verbinden’.

Reken op veel interactie en een fijne sfeer. Het is een praktische training, waarbij we actief aan de slag gaan met 6 onderwerpen. Een training die aanzet tot een mindshift. Die jouw moet-actie omzet in inspiratie-actie. Een waardevolle dag met gelijkgestemde ondernemers die net als jij ervaren dat het tijd is voor een NeXt level in klantcommunicatie.

Do's and dont's in klantcommunicatie - bekijk deze video

WAAROM MEEDOEN?

Je gaat ontdekken hoe je moeiteloos je doelgroep kunt boeien, kunt raken en aan je verbindt. Zodat ze meer willen weten over jou. En over jouw aanbod. Je krijgt inzicht in wat jou tegenhoudt om je podium te pakken. Je gaat begrijpen hoe je klantbeleving kunt inzetten voor meer impact. En je krijgt nieuwe inzichten en een toolkit die jouw aanpak in communicatie richting jouw doelgroep positief gaan veranderen.

JA, IK WIL !

ā€œKlanten die met mij werken, willen weten hoe ze hun doelgroep kunnen raken. Dit begint met jouw communicatie. ALTIJD! Hoe, wanneer en met welke boodschap jij jouw podium pakt, is allesbepalend in welke mate jij jouw doelgroep warm krijgt. En dan zodanig dat deze AAN gaat staan voor jou, meer willen weten over jou. Gaan ze dan ook nog eens geloven dat jij hen ECHT kunt helpen, dan volgt er vertrouwen en vanuit vertrouwen de JA, IK WIL.ā€

Met deze training over klantcommunicatie ga je ontdekken hoe jouw doelgroep te boeien, te raken en voor je te winnen. Voor de korte en langere termijn. We zetten daarom maximaal in op het optimaliseren van de klantbeleving.

Onderwerpen

Communiceren van jouw gedachtegoed

Klanten willen weten wat ze eruit halen als ze voor jou kiezen. Willen een harde JA voelen en geloven dat jij die persoon bent die hen gaat helpen. Dat valt of staat bij jouw gedachtegoed. En of jouw doelgroep zich hiermee kan identificeren. Zich hier in herkent en zich eraan wil verbinden. En daarmee dus aan jou.

je podium pakken

Wat is jouw boodschap die je over de bĆ¼hne wilt gooien, waar je podium voor mag gaan pakken, die je van de daken wilt schreeuwen, die je iedereen wilt vertellen, of ze het nou willen horen of niet;-)? Wat houd je nu nog tegen en hoe buigen we jouw weerstand om naar plezier om dat podium te gaan pakken.

de magie van storytelling

Bij een verhaal vertellen gaat het er om dat je de lezer boeit, blijft boeien en raakt door het schetsen van een beleving. Beleving is emotie en emotie zorgt ervoor dat we dingen onthouden. En dat de lezer aan gaat staan voor jou, dat deze meer wil weten over jou en JA IK WIL gaat zeggen tegen jou. Het begint allemaal met communicatie, met jouw verhaal. En hoe kan dat beter dan op jouw unieke eigen wijze? Je gaat ontdekken wat goed voelt voor jou. En wat je moeiteloos af gaat. Dat verhaal creƫren gaat dan als vanzelf.

van vage naar rake taal

Ik leer je de woorden die jouw doelgroep van je nodig heeft om vanuit een 'ja ik wil' gevoel voor jou te kunnen kiezen. Ook ontdek je welke woorden je DIRECT moet schrappen in jouw communicatie. Hoe gaaf is het als jij straks precies onder woorden kunt brengen hoe waardevol jouw werk is. En om EXACT te weten wat je wel en niet moet doen en zeggen om je doelgroep te boeien en te raken. Op zo'n manier dat ze aan gaan staan voor jou. Dat ze aan de slag willen met JOU. Dat ze volmondig JA zeggen tegen jou.

meer impact via klantbeleving

Vanuit een intuĆÆtieve invalshoek je klantcommunicatie zodanig slim inzetten dat je klanten aan je verbindt en in verbinding blijft met jouw doelgroep, maakt impact. Impact op de mensen die jij wilt bereiken. Alles gaat om het creĆ«ren van een beleving. Zonder beleving geen emotie. Weet jij jouw doelgroep te raken, dan gaan ze openstaan voor je. En willen ze meer.

REN voor reviews

Goede reviews zijn goud waard. Jij kunt nog zo hard roepen hoe goed je bent, maar wij geloven het pas als een van jouw klanten dit ons vertelt. Hoe je van jouw klanten jouw ambassadeurs maak, je reviews verkrijgt en deze kunt inzetten om meer klantbeleving te realiseren, ontdek je ook tijdens deze training.

"Bianca, jij hebt me gemotiveerd en in de actiestand gekregen om meer met klantcommunicatie te gaan doen. Niet alleen voor het bereiken van nieuwe klanten, maar juist ook voor het weer connecten met bestaande klanten, waar ook weer leuke dingen uit zijn ontstaan. Ik merk dat ik er plezier in heb gekregen om ermee aan de slag te gaan op een manier die voor mij het beste werkt. Fijn dat je de waarde van klantbeleving zo benadrukt, want ik ervaar dat dit juist is waar het om gaat in mijn business. Dat klanten vertrouwen in me krijgen en geloven dat ik ze echt kan helpen, dat ik een duurzame oplossing voor ze heb. Ik ervaar hier nu de voordelen al van."
H. Nijssen
PI Design

Wat ik zo leuk vind aan mijn werk?

Mijn kennis en ervaring delen om mensen te inspireren en aan te moedigen weer plezier te krijgen in het ondernemen door het optimaliseren van hun klantcommunicatie. En dan te zien dat er iets gebeurt waardoor ze vanuit de ‘moet-actie’ in de ‘inspiratie-actie’ modus komen. En dat ze mij teruggeven dat klanten terugkeren en er nieuwe klanten bijkomen. Maar vooral weer plezier ervaren in het op de kaart zetten van hun onderneming. Met als doel het in verbinding komen en blijven met hun doelgroep. 

Voor open minded ondernemers die

  • het verschil willen maken en hun hoofd boven het maaiveld willen uitsteken.
  • begrijpen dat hun doelgroep zich zal identificeren met authenticiteit en niet met allerlei marketingtrucjes en -strategieĆ«n.
  • vinden dat het tijd is om hun unieke eigen wijze te etaleren en heel graag willen leren hoe dit te doen vanuit de kracht van klantbeleving en storytelling.
  • liever hun eigen weg kiezen, dan dat ze achter de massa aan hobbelen.

Ben je klaar om het verschil te maken en nog belangrijker: jouw doelgroep te boeien en te raken? Dan is deze training voor jou de ultieme booster om je klantcommunicatie naar een NeXt level te brengen.

De training 'Raak je doelgroep' maakt het verschil t.o.v. reguliere marketingtrainingen. De aanpak stelt de unieke eigen wijze van jou als ondernemer centraal i.p.v. allerlei marketingstrategieƫn. Het is bijna te simpel maar het werkt! Vanwege de combinatie mindset, actie, authentiek ondernemen en slimme stappen in klantcommunicatie een constructieve mix voor het creƫren van een stevige fundering. Voor ondernemers die willen doorpakken waar anderen stoppen.

Ben jij die ondernemer die er klaar voor is om zijn doelgroep te benaderen op unieke eigen wijze maar moeite heeft met het podium te pakken? En niet goed weet hoe dit aan te vliegen vanuit communicatief oogpunt? Of je nu een starter bent of al langer meedraait, dan maakt niet uit. Keiharde salesstrategieĆ«n ga ik je niet leren. Wat je wel gaat ontdekken is wat bij jou past qua communicatiestijl, welke woorden jouw boodschap kracht bij zetten en hoe je hiermee naadloos kunt aansluiten op de behoeftetaal van jouw doelgroep. Want alleen als jouw doelgroep jou echt hoort, gaan ze openstaan voor jou en willen ze meer weten. Over jou en jouw aanbod.Ā 

Dit is een pre-launch training. Voor ā‚¬ 47 ben je erbij (een no brainer als je het mij vraagt).Ā 

Normaal tarief wordt ā‚¬ 97.Ā 

Kun je er dit keer niet bij zijn, maar heb je interesse in een volgende training. Laat het me weten en ik houd je op de hoogte van de komende events.

Boostcall